Etsimme johdon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen

Etsimme määräaikaiseen työsuhteeseen johdon assistenttia huolehtimaan toimistoarjen sujuvuudesta. Tässä tehtävässä oma-aloitteinen ja aktiivisella asenteella varustettu osaaja pääsee liittymään osaksi 45 hengen tiivistä työyhteisöämme. Sinulla on mahdollisuus hyödyntää näppäriä it-taitojasi ja järjestelmällistä otettasi mielenkiintoisten ja merkityksellisten työtehtävien parissa. Etsimme uutta osaajaa aloittamaan jo lokakuussa, joten lähetäthän hakemuksen mahdollisimman pian!

Kuvaus

Tyypillisiin työtehtäviisi johdon assistenttina kuuluu tapaamisten koordinointia, kokoushuoneiden varauksista huolehtimista sekä kalenterinhallintaa. Lisäksi hallituksen ja johtoryhmän esitysten laadinta sekä erilaisten asiakirjojen ja materiaalien koonti kuuluu työkentällesi. Työparinasi työskentelee toinen koordinaattori, jonka kanssa teet tiivistä yhteistyötä. Pääset käyttämään työssäsi useita järjestelmiä, joten tietotekninen näppäryys nähdään etuna.

Tarjoamme

• Mukavan työyhteisön
  • Hienon mahdollisuuden nähdä finanssialan arkea
  • Modernit toimitilat Ruoholahdessa

Työtehtävä

• Kokousten ja tapaamisten koordinointi
  • Neuvotteluhuoneiden varauksista ja kalenterinhallinnasta huolehtimista
  • Materiaalien hallintaa ja arkistointia
  • Esitysten laatimista hallitukselle ja johtoryhmälle

Etsimällämme henkilöllä on

• Soveltuva korkeakoulututkinto, kuten tradenomi
  • Hieman aikaisempaa työkokemusta vastaavista työtehtävistä
  • Hyvät it-taidot, erityisesti MS Office -ohjelmien suhteen
  • Sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito

Työntekijänä olet

• Oma-aloitteinen
  • Yhteistyökykyinen
  • Huolellinen

Muuta tietoa

Aloitus: Mahdollisimman pian, lokakuun aikana
Kesto: 31.1.2022 asti

Lisätietoja hakuprosessista ja hakemuksen löydät Academic Workin sivuilta.

Tesi (Suomen Teollisuussijoitus Oy) on valtion pääomasijoitusyhtiö, joka haluaa nostaa Suomen uudistuvan talouskasvun eturiviin sijoittamalla rahastoihin ja suoraan yrityksiin. Sijoitamme kannattavasti ja vastuullisesti ja luomme yhdessä uusia maailmalla menestyjiä. Hallinnoitavat pääomasijoituksemme ovat 2,1 miljardia euroa. www.tesi.fi | @TesiFII