Laskutusohjelmistoyritys Zervant on myyty Ageras Groupille

Suomalainen Zervant on myyty tanskalaiselle Ageras Groupille. Fintech-yhtiö Zervant tarjoaa eurooppalaisille mikroyrityksille pilvipohjaista laskutusohjelmistoa. Tanskalainen Ageras on tunnettu muun muassa taloushallintopalveluiden matchmaking-alustastaan.

Zervantin palveluiden avulla pienyrittäjät ja freelancer-yrittäjät voivat laskuttaa työstään helposti. Tesi on tehnyt ensisijoituksensa Zervantiin vuonna 2018. Tesin mukanaolo mahdollisti osaltaan kokonaisrahoituksen järjestymisen ja kanavoi kansainvälistä riskipääomaa ja kasvuosaamista Suomeen.

Zervant on kasvanut vahvasti sekä Suomessa että kansainvälisesti. Yhtiön viimeaikainen vuosikasvu on ollut yli 50 % jopa koronapandemian aikana.

Katso lisää
Zervantin tiedote
Helsingin Sanomien artikkeli

Samppa Sirviö, sijoituspäällikkö, Tesi