Tesin syksyn 2022 uudet harjoittelijat

Kuvassa syksyn 2022 harjoittelijamme vasemmalta oikealle: Milja Mieskolainen, Tresor Banzuzi, Jaakko Ikonen ja Erik Holmberg

Elokuussa Tesillä aloittaa jälleen neljä uutta harjoittelijaa. Milja Mieskolainen ja Tresor Banzuzi aloittavat 8.8. suorien sijoitusten tiimeissä, ja Jaakko Ikonen aloittaa puolestaan 15.8. rahastosijoitustiimissä harjoittelijana. Erik Holmberg liittyy mukaan kehitystiimin joukkoihin niin ikään 15.8.

Milja opiskelee parhaillaan laskentatoimen maisteriohjelmassa Aalto-yliopistossa. Aiempaa työkokemusta hänelle on karttunut rahoitusalalta niin yksityiseltä kuin julkiseltakin puolelta, mm. Bocap Groupilta ja Valtiokonttorista.

Tresor viimeistelee diplomi-insinöörin opintojaan tuotantotalouden laitoksella Aalto-yliopistossa. Hän on kartuttanut aiempaa työkokemusta erityisesti teollisuuden puolelta niin Koneelta, ABB:lta kuin Vaisalaltakin.

Jaakko opiskelee taloustieteitä Tukholman kauppakorkeakoulun maisteriohjelmassa, ja kandidaatin opintonsa hän on suorittanut University of Warwickissä Iso-Britanniassa. Opintojen ohella hän on työskennellyt konsultoinnin ja pankkitoimintojen parissa.

Erik on juuri aloittanut maisterinopintonsa Hankenilla, pääaineenaan rahoitus. Aiempaa työkokemusta Erikille on kerääntynyt niin rahoituksen kuin markkinoinninkin parista.

Lämpimästi tervetuloa Tesille kaikki neljä!

Tesi (Suomen Teollisuussijoitus Oy) on valtion pääomasijoitusyhtiö, joka haluaa nostaa Suomen uudistuvan talouskasvun eturiviin sijoittamalla rahastoihin ja suoraan yrityksiin. Sijoitamme kannattavasti ja vastuullisesti ja luomme yhdessä uusia maailmalla menestyjiä. Hallinnoitavat pääomasijoituksemme ovat 2,4 miljardia euroa. www.tesi.fi | @TesiFII