Tule Tesille sijoitus- ja taloushallinnon asiantuntijaksi

Oletko kiinnostunut pääomasijoittamisen maailmasta ja haluatko osallistua sijoitustemme hallinnointiin ja niiden prosessien kehittämiseen? Nyt sinulla on mahdollisuus kasvaa sijoitus- ja taloushallinnon asiantuntijaksi.

Työtehtäväsi meillä

Tarjoamme sinulle kiinnostavan paikan kokeneessa ja osaavassa taloustiimissämme, jossa pääset osallistumaan taloushallinnon moninaisiin työvaiheisiin. Tehtäväsi painottuvat suoriin sijoituksiin ja niihin liittyviin back office -tehtäviin.

Hoidat päivittäiset operaatiot, sisältäen mm. sijoitusten maksuliikenteen sekä instrumenttien ja tapahtumien kirjaamiseen eFront -järjestelmään. Koostat myös kuukausittaiset tiliöintiaineistot ja osallistut tilinpäätösten ja veroilmoitusten laatimiseen. Huolehdit raportoinnista ja toimit yhteistyössä eri sijoitustiimiemme kanssa. Pääset lisäksi oppimaan rahastosijoitusten tehtäviä. Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus osallistua koko yhtiötä käsittäviin kehityshankkeisiin mm. yritysvastuuseen liittyvissä asioissa.

Asenne, osaaminen ja taidot, joilla onnistut

Suhtaudut avoimesti uuden oppimiseen ja erilaisiin työtehtäviin. Olet työssäsi sinnikäs, tarkka ja systemaattinen ja keskityt asioihin pitkäjänteisesti. Toimit oma-aloitteisesti ja luontevasti yhteistyössä eri tiimien ja sidosryhmien kanssa.

Voit hyvin olla työurasi alkuvaiheessa, ja lupaamme sinulle kaiken tarvittavan tuen ja valmennuksen kehittyäksesi tehtävissäsi. Kaupallinen koulutus antaa työhön hyvän pohjan kuten myös harjaantuneisuus Excelin ja BI-sovellusten käytössä. Työkokemus sijoitus- tai rahoitusalalta on avuksi, mutta se ei ole välttämättömyys. Tulet hyvin toimeen suomen ja englannin kielellä.

Miksi Tesi?

Toimimme Suomen talouden kasvun vauhdittajana. Portfoliomme koko on viime vuosina kasvanut, ja meillä on tällä hetkellä sijoituksia yli 200 yhtiössä ja rahastossa. Merkityksellisyyttä työhösi tuo sijoitustoimintamme yhteiskunnallinen vaikuttavuus: salkkuyrityksemme työllistivät viime vuonna yli 40 000 henkilöä.

Uskomme työnantajana monimuotoisuuden voimaan ja edistämme tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta niin yhtiönä kuin sijoittajana. Työyhteisönä tarjoamme sinulle kannustavan työkulttuurin ja 45 osaavaa kollegaa. Työsi haastaa sinut kehittymään asiantuntijana edelleen. Meillä on kattavat henkilöstöedut, ja toimimme joustavasti hybridi-mallilla moderneissa tiloissa Helsingin Ruoholahdessa.

Lisätietoja hakuprosessista ja hakemuksen löydät S&S Consultingin sivuilta.  Viimeinen hakupäivä on 14.3.2022.

Tesi (Suomen Teollisuussijoitus Oy) on valtion pääomasijoitusyhtiö, joka haluaa nostaa Suomen uudistuvan talouskasvun eturiviin sijoittamalla rahastoihin ja suoraan yrityksiin. Sijoitamme kannattavasti ja vastuullisesti ja luomme yhdessä uusia maailmalla menestyjiä. Hallinnoitavat pääomasijoituksemme ovat 2,1 miljardia euroa. www.tesi.fi @TesiFII